A Karácsony illata

 ...nem más mint a fenyő, a narancs, a fahéj, a vanília, a szegfűszeg, és még sorolhatnám, mely illatokkal, eszenciákkal kötjük össze fejben az év legjobban várt ünnepét. Emlékszem, gyerekkoromban imádtam belógatni a fejem a karácsonyfa alá, gyönyörködni a díszek és az izzók színeiben, no meg persze azért az egyedülálló illatért, ami olyan jellegzetes minden egyes alkalommal; a habkarikák, mézeskalácsdíszek, a szaloncukor és a fenyő finom, meleg egyvelege. Biztosan tudjátok, miről beszélek, ha mégsem, hát próbáljátok ki idén karácsonykor, csudajó!


A projekt persze csak az ajándékbontás után megvalósítható:)

 Fentiekból következik, hogy igen nagy figyelemmel vagyok a különböző aromákra, elég jó az illatmemóriám is, így én az ünnepeket szinte 4d-ben, színesen-szagosan őrzöm meg az emlékeimben. A finom karácsonyi fűszerek, a forralt bor és a narancs aromája mellett az is megvan, hogy melyik karácsonykor milyen illatot viseltem. Ezeket az illatemlékeket szeretném megosztani Veletek, így tippet adva egy-egy igazán az ünnephez illő parfümhöz.

A legelső ilyen karácsonyos emlékem egy olyan parfümhöz kötődik, amelyet sajnos már nem lehet kapni, de finom krémes-fás jellege mindenképp említésre méltó. Ajándék volt Naomi Campbell Naomagic-je, és én azonnal beleszerettem. Már nem kapható, de a Mistery eléggé hasonlít hozzá, csak fűszeresebb.

Naomi Campbell Naomagic

 Aki a hagyományosabb, igazán klasszikus karácsonyi illatvilágot akarja érezni a csuklóján, az bátran válasszon olyan illatszert, amelyben csokoládé is szerepel az összetevők között. Én az Aquolina Chocolovers-t választottam anno, de aki a nagyon édeset szereti, az próbálja ki Britney Midnight Fantasy-jét (klasszikus!), aki a kicsit gyümölcsösebbet, az pedig Avril Lavigne Black Star-ját. Mindkettőben kiragyog a tejcsokoládé édes, krémes jegye.
Aquolina Chocolovers

Avril Lavigne Black Star

Britney Midnight Fantasy

  Ha komolyabb, elegánsabb parfümöt szeretnénk viselni ajándékbontáskor, akkor is bőven vannak alternatívák. Az édes-fás-púderes jellegű Chopard Wish mesés választás, igazán illik az ünnephez:

Chopard Wish

De aki az orientális, téli fűszereket idéző illatot keresi, annak két kedvencemet ajánlom; én magam évek óta a Chopard Casmir-t választom szenteste, szilveszterre pedig a Dior Addict az officiális parfümöm.

Chopard Casmir

DiorAddict


Végül pedig egy tipp azoknak, akik 24-én este igazán angyali énüket szeretnék megmutatni a fa mellett állva, vagy éppenséggel az egész napos felfokozott, sresszes készülődést szeretnék hátrahagyni: a nagy klasszikus, egy csepp mennyország üvegbe zárva; Thierry Mugler Angel-je.

Thierry Mugler Angel

Nektek van kedvencetek a fenti kreációk közül, esetleg más tippjeitek a karácsonyi parfümválasztáshoz? Írjatok ide hozzászólást, a legjobb ötletet parfümmintával díjazom!:) Sorsolás: december 24-én!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése