2012 - a Kardashian-év

  Én személy szerint nem vagyok nagy rajongója a Csodás Trió- nak, elvétve láttam egy-két részt a show-jukból, ami..... nos, nem éppen kedvező színben tüntette fel a Kardashian-famíliát, és akkor még finom voltam. Egy- két macskabalhét megszégyenítő veszekedést a leányok között akaratlanul is elcsíptem, és mivel tisztában vagyok vele, hogy mindaz, amit a televízióban látok, csak a felszín kapargatása, el nem tudom képzelni, mi mehet náluk..

 Arról, hogy kicsoda Kim Kardashian és az ő cuki kis családja, ITT találtok bővebb és érdemi információt, én ebben a posztban az amerikai Glamour 2012 januári számába készült fotókat mutatom meg, kiegészítve egy-két dologgal az interjúból, amit Kimmel készítettek. Azt soha egy percig nem vitatnám, hogy a hölgyek gyönyörűek,  igazán ideális modellek egy ilyen partizós sorozathoz:




 Kim mellett Kourtney és Khloé is csodásan fest a képeken, biztosan nagyon sok munkájukba került ez a mostani külső, mesésen mutatnak az amúgy kicsit steril, de összességében pajkos és "glamouros" sorozatban.
 A magazinba a fotók mellett egy interjú is készült Kimmel, aki válókeresetének beadása után nem sokkal beszélt a Glamour újságírójával. Ebből következően a riport komoly hangvételűre sikeredett, éles kontrasztot képezve a partifotó-jellegű képekkel.







Kim kicsit a szomorkás, realitásokat sem nélkülöző beszélgetésben többek között arról beszélt, , hogy álma a "tündérmeséről" véget ért, és lehet, hogy sosem lesz gyermeke. További részletek a képek után:






"Azt hiszem,nem szabad, hogy a mesékben éljek, mint eddig. Ebből most ki kell másznom (...) és egy kicsit reálisabban néznem a dolgokat.

Mindig is úgy szerettem volna élni, mint anya és apa. Én először, amikor kicsi voltam, hat gyermeket szerettem volna. Aztán ez lement négyre, később három lett ... és most lehet, hogy talán egy sem lesz lesz. Lehet,hogy én csak egy jó nagynéni leszek.
Ebben a pillanatban úgy érzem, talán nem vagyok alkalmas arra, hogy valaha is bevállaljak egy gyereket és a vele járó minden egyebet.

Így érzem magam. Talán ez a mese egy másik vége, mint amit álmodtam volna. De ez így van rendjén. "

...különös szavak ezek Amerika elsőszámú celeb-lányától, pláne, hogy Kim köztudottan óriási Liz Taylor-rajongó, szokta is emlegetni az interjúiban...


Végül pedig ha valaki tollasbálban szeretné tölteni a szilvesztert, vagy hosszúra nyúlna a házibuli, a Kardashian-lányok nekik is ajánlottak opciókat szexi pizsamás képeikkel. A címlapfotót is ebből a sorozatból választották a szerkesztők:










Kardashianék: Love or Hate?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése