Cocaine- reklám: hol a határ?

 Ma reggel az adsoftheworld oldalán közzétették a  Cocaine Agency legújabb kampányát. A cég pólódizájnok tervezésével és forgalmazásával foglalkozik, a székhelye pedig Indiában van. A cég marketingesei most a figyelemfelkeltés egyik legbiztosabb, ámde igen bizarr formáját választották, amellyel minden bizonnyal világszerte ismertséget fognak majd szerezni...csak az a kérdés, hogy ez mennyire fér bele a jó ízlés fogalmába. Hogy értsétek, miről beszélek, mutatom a hirdetéseket:

"Cobaine utolsó barátnője"

"Monroe partnere 20 éven át"

"Freud egyetlen szerelmi ügye"


"Amy végzete"

"Büszke együttműködésére Elvissel"

 Halott szupersztárokkal reklámozni nem egy ízléses dolog. Poént csinálni a haláluk okából még kevésbé. A cél azonban már régóta szentesíti az eszközt, ezért nem hiszem, hogy évtizedes perek követik majd ezt a megjelenést. Ami garantált, az a nemzetközi hírverés - nem kétséges, hogy a Cocaine ehhez a legütősebb módszert választotta.

Nektek mi a véleményetek a kampányról? Megnéztétek a Cocaine oldalát a hirdetések hatására?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése