Exkluzív! Chanel backstage

A francia Vogue oldalán huszonöt fotó került nyilvánosságra a Chanel 2012 SS bemutató előkészületeiről. Már vártam a fotókat, egy hete, amikor a meghívót láttam, amelyet Lagerfeld készített, már sejtettem, hogy a vízi világ, a tenger kincsei nagy szerephez jutnak a párizsi show-ban.


A képeken szerplő modellek gyöngy kiegészítőket és testékszereket viselnek, aminek én nagyon örülök, mert az egyik legnőiesebb kiegészítőnek tartom, és már vártam, hogy a Chanel-háznál, amelynek védjegye a gyöngy, mikor kerül újra fókuszba.




A sminkek tekintetében is teljesült a vágyam, ugyanis csodaszép, áttetsző, gyöngyházas színeket viselnek a modellek, egyszerű és végtelenül elegáns tusvonalakkal, visszafogott ajkakkal. A frizura nedves hatású, oldalválasztékkal, ami szintén a tenger-témához köthető:


Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, én már alig várom, hogy láthassam a részleteket.....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése