Már megint itt az őszi parfümdömping....szerencsére!:)

Ilyenkor szeptemberben mindig csak kapkodom a fejem, amikor eljutok egy-egy kedvenc parfümös oldalamra...most is ez a helyzet, és hát be kell lássam, hogy megint csak bőven lesz mit kipróbálni, és sajnos lesz miről álmodozni is....(sóhaj)
Első körben nézzük azokat a termékeket, amelyeket talán itt, Magyarországon is viszontláthatunk...mert sajnos nagyon sok illat sosem jut el ide, köszönhetően a forgalmazók szűk körének, valamint az itteni körülményeknek (alacsony vásárlóerő, konvencionális magyar ízlésvilág a parfümök terén).


....fentiekből én a legjobban a Lolitát várom, a leírásában azt olvastam, igazi téli, bársonyos illat lesz, mirrhával:) Ezen kívül lesz még benne írisz-koncentrátum, jácint, ánizs, medvecukor, benzoin, vanília....igazi karácsonyi kis parfüm lesz, orientális-gourmand a meghatározás szerint.

Második körben jöjjenek azok az illatok, amiket minden bizonnyal csak külföldi oldalakról lehet majd megrendelni, ám egy igazi parfümmániásnak ez sem jelent akadályt....én ezek közül a Illamasqua sminkmárka első parfümjét tartom a legvonzóbbnak, első sorban különös, csigás üvegcséje miatt, de nem mellékes érdekes összetevőinek sora sem (angol leírás:Black Davana, Opium Flower, Poison Hemlock and Frankincense and Myrrh-húúú, de gothic!:) . A VS-illattal lehet hogy fogunk még itthon találkozni, de nyilván csak évek, legalábbis szezonok múlva.....sajnos.




....végiggondoltam, a DSquared is possible, de én minimum karácsonyra tenném a megjelenését. Izgalmas illat, azt már látjuk a kampányfotóról.....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése