Új év, új bőr!

 Ebben a bejegyzésben persze nem alternatív plasztikai eljárásokról szeretnék szót ejteni, és nem is a báránybőrbe bújt farkas meséjét eleveníteném fel. :) Csupán be szeretnék mutatni néhány terméket, amelyeket most fedeztem fel, és hatékonynak bizonyultak számomra. A Sanzelizé ugyan nem egy dedikált beautyblog, de talán nem bánjátok, kedves Olvasók, ha eztán időnként szépségápolással kapcsolatos dolgokról is szót ejtek majd.
 Biztosan nem én vagyok az egyedüli, akinek ebben az időszakban kiszárad a bőre. Szinte fáj,  kipirosodik, hámlik, és száraz tapintású. Ez nemcsak esztétikai, de komfortbeli problémákat is okoz, egy idő után már bármilyen ruha irritáló lehet. No de januárban mégsem járhatunk topban! :)

Bizony-bizony, vigyáznunk kell rá!

  Azt még tudni kell rólam, hogy képtelen vagyok például testápolók rendszeres használatára. Este, fürdés után én már nem szeretek semmit felvinni a bőrömre, ráadásul nem találkoztam még IGAZÁN gyorsan felszívódó testápolóval. A másik, nevetséges indokom pedig az, hogy egyszerűen állandóan elfeledkezem róla. Hiába készítem ki a tubust, hogy reggel esetleg gyorsan bekenem legalább a végtagjaimat, soha nem jön össze. Legalább négyféle különböző testápoló van a lakásban, mindegyik szinte tele.....reménytelen szituáció. Ezért aztán olyan termékeket kellett keresnem, amelyeket amúgy rutinszerűen szoktam használni, és fel vannak vértezve valamiféle plusz hidratáló funkcióval. 

 Az első ilyen "csodaszerem" a Dove VisibleCare krémtusfürdő,  őt ajándékba kaptam, és őszintén szólva el nem olvastam, mit tud. Odabiggyesztettem a fürdőpolcra, este pedig  rendeltetésszerűen használtam. Már vígan pizsiben vihorásztam a Family Guy-on, amikor észrevettem, hogy eddig pirosas színekben játszó könyököm most puha lett és nem irritálja a takaró. A Dove tényleg finom illatú és selymes bőrt varázsol, már egyetlen fürdés után is észrevehető a különbség.Gyakorlatilag olyan, mintha a tusfürdő egyben testápoló is lenne, így két legyet üthetünk egy csapásra, ha használjuk. Sűrű, krémes állaga is ezt támasztja alá. 

Csodás kis pipere:)

 Utánanéztem ám a kicsikének, és persze megtaláltam a tudományos magyarázatot is:  a bűvös hatás titka a Nutrium Moisture névre hallgató összetevőben rejlik, amely glicerin és lipidek keveréke. Ezek a bőrben is megtalálható hidratálók bejutnak a bőr legfelsőbb rétegébe, és megakadályozzák a tusolás során a bőr lipidvesztését, miközben fokozzák a bőr feszességét, teltségét. Háromféle változatban kapható, az enyémen kívül még van bőrselymesítő és ragyogásfokozó verzsön is. És még egy plusz pozitívum: krém létére szuperül habzik, nem egy zsíros mócsing úszkál a víz felszínén, ha véletlenül kádban használod.

 Második csodafegyveremet szintén a fürdőszobában kell bevetni, de ő már a hardcore kategória:  Avon Planet Spa Thai Lotus Flower Relaxing Bath Gel & Massage Oil névre hallgat, és ez a kacifántos megnevezés egy finom illatú, igazán egzotikus, relaxáló olajat takar, amelyet a fürdővízbe csepegtetve gyakorlatilag ki lehet pipálni a testápoló használatát is. Ha stresszes, fárasztó napunk volt, ez az olaj kiváló egy gyertyafényes, zenehallgatós "ázáshoz" a kádban. Akinek pedig ennyi nem elég az érzékiségből, az masszázsolajként is alkalmazhatja....romantikus téli estéken:) Egy biztos, mindenképpen csodásan hidratál, és az illata is szuper.


Fleur de Lotus de Thailande - bárhogy nevezzük,  csudajó !:)


A termék állaga természetesen olajos, de könnyen beszívódik, és a flakon adagolófejének köszönhetően mindig a megfelelő mennyiséget vihetjük fel, nem csöpög, nem csorog végig a kezeden, igazán jól használható hidratáló.

 Az Oriflame Tender Care balzsamot már mindenki ismeri, évtizedek óta megtalálható a cég termékpalettáján. Ez persze korántsem véletlen: ez a picike tégely egy univerzális hidratáló krémet rejt, amelyet alkalmazhatunk bármilyen kiszáradt bőrfelületre, könyökre, kézfejre, ajkakra, körömágyra egyaránt.  Másik erénye a méretében rejlik: picuri, minden táskában elfér, így mindenhová magaddal viheted. Ezért kedvelem én is, meg persze azért, mert az idei, csokis kiadása egyszerűen ellenállhatatlan! Van még karamellásban és vaníliásban is, de nekem ő a favorit:)


Ici-pici csokicsoda:)


Állagra kicsit kemény, de selymes, könnyen felvihető az ujjbeggyel bárhová. Csavarós kupakja megvédi minden szennyeződéstől a balzsamot, bátran tárolhatjuk a kedvenc táskánkban. ( Update: mínusz 10 fok alatti hőmérsékletnél már nehezen kenhető, ilyen esetben kézben melengetni szükséges!:))



Ezek az olcsón beszerezhető, bárki által elérhető termékek váltak be nekem a legjobban . Most rajtatok a sor, osszátok meg Ti is a tapasztalataitokat, tippjeiteket! :)


xoxo, Arwen

2 megjegyzés:

  1. Igazán gyors felszívódású testápolókból tudok rögtön kettőt is ajánlani: Nivea Express Hidratation meg Garnier 7days, hihetetlenek :D

    VálaszTörlés
  2. A Garnierről már én is sok jót hallottam....igazából azzal van a gondom, hogy mint leírtam, képtelen vagyok a rendszeres testápoló-használatra:))

    VálaszTörlés