Olivinből Péridot- a nyomozás

Olvasgatok ugye beauty-blogokat, sokat. Én ugyan boldog vagyok a jelenlegi smink-lakk-és ecsetkészletemmel, de létezik-e olyan valódi, hús-vér nő, aki megelégszik azzal amije van....?Na ugye. Szóval imádom nézegetni a swatch-okat, meg a teszteket, meg a haul-okat (ha nem ugrik be, miről beszélek, katt lejjebb az általam olvasott blogok valamelyikére, villámgyorsan megtudod:)), és közben elámuldozni egyik-másik sminken, tippen, terméken. Sok olyan márkával találkozom, amelyeket nem lehet itthon beszerezni, olyankor fáj a szívem. Amikor szemhéjtust vagy pigmentet látok ilyet, akkor kicsit jobban (merthogy ezek az én sminkkedvenceim)..
Több blogon is láttam egy bizonyos Péridot nevet, és bár tanultam franciául, azért ez a szó kifogott rajtam, ezért szépen meggugliztam, az eredmény a következő lett: olivin.
Na köszi. Itt egy kép róla.....hát mit mondjak, nem túl bájos.

A leírása a következő: "Az olivin a sziget- vagy nezoszilikátok alosztályába tartozó ásványok neve. Az ásványcsoport a nevét olajzöld színéről kapta."
Itt valami nem stimmel, a blogokon egy csodaszép, irizáló valamit láttam, ez pedig minden, csak nem csodaszép...tovább kutakodtam, és kiderült, hogy peridotnak azt az olivint hívják, amelyet drágakőformára csiszoltak. Aha! Ásványtan kipipálva, de még mindig nem tudtam, mi is ez itt a képen valójában.

Azt már sejtettem, hogy körömlakkról lesz szó, ezért a "vernis"szót biggyesztettem a péridot után, és újra Google bácsihoz fordultam....a találati listát látva pedig fogtam a fejem, hogy hamarabb  nem gondoltam erre. A Chanel már bemutatta őszi kollekcióját, az Illusions D’Ombre-t, hisz' láttam az Axente Vanessával készült anyagot a szeptemberi Glamour-ban, és emlékeztem, hogy ebben a kollekcióban ásványneveket kaptak a lakkok!
Itt van hát a megoldás:
Egész nap elnézegetném a kezemen. Mesés!Nektek hogy tetszik?

Ha tetszett a cikk, nyomj egy lájkot ITT! Köszönöm!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése